Hjem » Arkiv » Reklamasjon på varer kjøpt i utlandet

Reklamasjon på varer kjøpt i utlandet

Har du kjøpt La Sportiva-produkter i utlandet og ønsker å reklamere?
Da er det viktig å vite følgende:

Reklamasjoner må alltid behandles av butikken der varen er kjøpt

Dette gjelder uansett om du har handlet i en fysisk butikk i utlandet eller via en utenlandsk nettbutikk. Det er forhandleren som er ansvarlig for å vurdere saken og følge den opp med sin distributør i det aktuelle landet.

Vi kan dessverre ikke behandle reklamasjoner på varer kjøpt utenfor Norge

Selv om vi gjerne skulle hjulpet, har vi ikke tilgang til kjøpsdata eller reklamasjonsprosesser knyttet til andre land. Det betyr at vi ikke kan erstatte, reparere, vurdere eller kreditere produkter som ikke er kjøpt via norske forhandlere. 🔗 Våre norske forhandlere →

Hva må du gjøre?

Ta kontakt direkte med butikken eller nettbutikken du kjøpte varen fra. De vil hjelpe deg videre med reklamasjonssaken i henhold til sine rutiner.

Spørsmål?

Er du usikker på hvor du skal henvende deg, eller trenger hjelp til å finne riktig kontaktinformasjon? Send oss gjerne en e-post – vi hjelper deg så langt vi kan!

Handlekurv